1979
1979

Kladenie základov pre budúcnosť
Po položení základného kameňa v roku 1979 s cieľom vyrábať domáce motory a nákladné vozidlá továreň Inonu spustila výrobu v roku 1982. Továreň bola oficiálne otvorená 7. júla 1986.
1985
1985

Séria, ktorá sa zapísala do histórie
V roku 1985 sa spustila výroba ťahačov série Cargo s motormi Dovertech. Model Cargo 1812 sa vyrábal v rokoch 1985 až 1998. V roku 1998 bol nahradený modelom Cargo 98MY, ktorý sa vyrábal až do roku 2003.
2003
2003

100 % domáci motor Ecotorq
V roku 2003 bola spustená výroba ťahačov série H298 Cargo, rovnako ako 100 % domáceho motora Ecotorq s objemom 7,3 l s výkonom 260 PS / 320 PS / 360 PS / 380 PS, výsledok 100 % vývoja spoločnosti Ford. Sortiment produktov Cargo sa naďalej rozširoval pridaním série H476, 100 % domáceho motora Ecotorq s objemom 9,0 l a cestných kamiónov.
2010
2010

Globálna vízia, konkurenčné produkty
V roku 2010 bola na trh v etapách uvedená nová séria stavebných vozidiel Cargo a spustila sa výroba motora Ecotorq Euro5. V roku 2012 sa v súlade s očakávaniami zákazníkov zaoberajúcich sa domácou alebo medzinárodnou dopravou vyrobil a uvoľnil ťahač Ford Cargo 1846T s výkonom 460 PS/2100 Nm, ktorý ponúka najkonkurencieschopnejšiu silu a krútiaci moment vo svojom segmente aj pri nízkych otáčkach motora.
2013
2013

Z Malej Ázie do Veľkej Ázie
V roku 2013 bola podpísaná technická licenčná zmluva s firmou JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd. Podľa dohody sa spustila výroba motorov Ecotorq pre vozidlá JMC v Číne, najväčšom trhu nákladných vozidiel na svete.
2016
2016

Značka novej generácie
Nová generácia motorov Ecotorq s objemom 9 l a 13l s emisiami E3, E5 a E6, ktoré boli vyvinuté a vyrobené vďaka 100 % vývoju spoločnosti Ford, bola uvedená na trh v roku 2016. Investičná hodnota novej generácie motorov Ecotorq presahuje 100 miliónov dolárov.
bez výsledku
Vyhľadávanie